GNRR nawiązuje relacje biznesowe na Warsaw Home
» powórt do listy
W dniach 3-6 października w Warszawie odbyły się targi Warsaw Home. Jest to już 4. edycja wydarzenia, które na stałe wpisało się w kalendarz pasjonatów designu, projektantów wnętrz, producentów mebli i dodatków, szerokiego asortymentu wykończenia, dekoracji oraz wyposażenia wnętrz. Przedstawiciele firmy GNRR odwiedzili targi aby zaczerpnąć inspiracji i nawiązać kontakty biznesowe.
Podczas 4 dni wystawcy prezentowali szeroki zakres swoich produktów i usług. Nie zabrakło także wykładów i warsztatów specjalistów architektury, projektowania i designu. Nieodłącznym elementem targowych ekspozycji jest konieczność wyróżnienia się pośród dużego grona firm. Wystawcy starali się przyciągać odwiedzających finezyjnymi aranżacjami stoisk lub akcjami specjalnymi, takimi jak live cooking lub konsultacje z osobistościami znanymi z telewizji i internetu.
Wystawcy targów zostali podzieleni na 5 kategorii, z których każda prezentowana była w osobnej hali.
• Selected Design (meble premium),
• Selected Furniture (meble do salonu, jadalni, sypialni itd.),
• Deco (dekoracje, tekstylia, oświetlenie),
• Kitchen & Dining (meble i akcesoria kuchenne oraz AGD),
Inspiracje i trendy wystroju wnętrz
Wystrój domu lekki jak dmuchany metal – ekspozycja Zieta
Design w krainie czarów
Dużą uwagę zwiedzających przyciągała także niecodzienna ekspozycja kolorowego i designerskiego oświetlenia, krzeseł i elementów wystroju wnętrz marki QueeBoo. Zaprojektowane z przymrużeniem oka żyrandole trzymane przez żyrafy, krzesła Rabbit w kształcie królików czy latarki trzymane przez goryli to dzieła światowej sławy projektantów takich jak Andrea Branzi, Marcel Wanders czy Nika Zupanc. Pośród klastycznych form mebli i dodatków prezentowanych przez pozostałych wystawców stoisko Queeboo było powiewem świeżości i swoistą igraszką wysokiej klasy designu z kulturą popularną.
GNRR nawiązuje relacje biznesowe na Warsaw Home
Cel obecności GNRR na targach, poza chłonięciem inspiracji i poznawaniem trendów, był przede wszystkim biznesowy. Podczas targów agenci odbyli szereg rozmów z producentami i dystrybutorami mebli i elementów wyposażenia, wykończenia i wystroju wnętrz. W trakcie rozmów poznawaliśmy potrzeby producentów i prezentowaliśmy możliwości wynajmu przestrzeni handlowych, którymi dysponujemy.
GNRR komercjalizuje nową galerię wnętrz w Krakowie – Solvay Wnętrza, które znajduje się na I piętrze Solvay Park ul. Zakopiańska 105.